Skip to main content
main-content

Zeitschrift

der markt

International Journal of Marketing

Aktuelle Ausgaben

Über diese Zeitschrift

der markt - Journal of Marketing is a scientific media for market research from an international and especially European perspective. Marketing scientists in- and outside of universities, students and alumni as well as practitioners will find solutions for difficult questions regarding marketing.

der markt is a platform for discussions of relevant scientific topics mainly in German-speaking countries. But in the future, the journal will also focus on marketing in Middle and Eastern European countries. One of its main targets is to issue contributions regarding innovative and alternative approaches beyond the mainstream of science. Another fundamental aim will be the bridging of the gap between scientific research and practical application. Finally, the publication of special issues containing cutting-edge topics will complete the intention of the well-known international group of editors to give detailed analyses and practically oriented answers.

Weitere Informationen

BranchenIndex Online

Die B2B-Firmensuche für Industrie und Wirtschaft: Kostenfrei in Firmenprofilen nach Lieferanten, Herstellern, Dienstleistern und Händlern recherchieren.

Whitepaper

- ANZEIGE -

Best Practices für Web-Exzellenz im Online-Handel

Erfolgsbeispiele für erfolgreiche Online-Unternehmen gibt es viele. Best Practices für Web-Exzellenz ergeben sich aus der bestmöglichen Umsetzung der Erfolgsfaktoren, die sie auf der anderen Seite aber auch maßgeblich mit bestimmt haben. Lesen Sie hier, was Sie von den Unternehmen lernen können, die zu Recht als "exzellent" bezeichnet werden können.
Jetzt gratis downloaden!

Bildnachweise