Skip to main content
main-content

Zeitschrift

der markt

International Journal of Marketing

Aktuelle Ausgaben

Über diese Zeitschrift

der markt - Journal of Marketing is a scientific media for market research from an international and especially European perspective. Marketing scientists in- and outside of universities, students and alumni as well as practitioners will find solutions for difficult questions regarding marketing.

der markt is a platform for discussions of relevant scientific topics mainly in German-speaking countries. But in the future, the journal will also focus on marketing in Middle and Eastern European countries. One of its main targets is to issue contributions regarding innovative and alternative approaches beyond the mainstream of science. Another fundamental aim will be the bridging of the gap between scientific research and practical application. Finally, the publication of special issues containing cutting-edge topics will complete the intention of the well-known international group of editors to give detailed analyses and practically oriented answers.

Weitere Informationen

BranchenIndex Online

Die B2B-Firmensuche für Industrie und Wirtschaft: Kostenfrei in Firmenprofilen nach Lieferanten, Herstellern, Dienstleistern und Händlern recherchieren.

Whitepaper

- ANZEIGE -

Entwicklung einer Supply-Strategie bei der Atotech Deutschland GmbH am Standort Feucht

Die Fallstudie zur Entwicklung der Supply-Strategie bei Atotech Deutschland GmbH beschreibt den klassischen Weg der Strategieentwicklung von der 15M-Reifegradanalyse über die Formulierung und Implementierung der Supply-Rahmenstrategie. Im Mittelpunkt der Betrachtung steht die Ableitung und Umsetzung der strategischen Stoßrichtungen sowie die Vorstellung der Fortschreibung dieser Strategie. Lesen Sie in diesem Whitepaper, wie die Supply-Strategie dynamisch an die veränderten strategischen Anforderungen des Unternehmens angepasst wurde. Jetzt gratis downloaden!

Bildnachweise