Skip to main content
Top
Published in: Journal of Science Education and Technology 1/2011

01-02-2011

Congratulations to Our Community of Scholars and Practitioners

Author: Karen C. Cohen

Published in: Journal of Science Education and Technology | Issue 1/2011

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Abstract

This article deals with the history and growth of the Journal, advances in our global reach and impacts, thanks to the hundreds of people who have helped and continue to help us maintain our preeminence in the area of Science Education and Technology, outcomes, and challenges for the future.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Congratulations to Our Community of Scholars and Practitioners
Author
Karen C. Cohen
Publication date
01-02-2011
Publisher
Springer Netherlands
Published in
Journal of Science Education and Technology / Issue 1/2011
Print ISSN: 1059-0145
Electronic ISSN: 1573-1839
DOI
https://doi.org/10.1007/s10956-010-9270-3

Other articles of this Issue 1/2011

Journal of Science Education and Technology 1/2011 Go to the issue

Premium Partners