Skip to main content
Top
Published in: Journal of Science Education and Technology 2/2022

12-11-2021 | Correction

Correction to: Supporting Student System Modelling Practice Through Curriculum and Technology Design

Authors: Tom Bielik, Lynn Stephens, Cynthia McIntyre, Daniel Damelin, Joseph S. Krajcik

Published in: Journal of Science Education and Technology | Issue 2/2022

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

The original version of this article unfortunately contained a mistake. The Acknowledgment section is missing. …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Correction to: Supporting Student System Modelling Practice Through Curriculum and Technology Design
Authors
Tom Bielik
Lynn Stephens
Cynthia McIntyre
Daniel Damelin
Joseph S. Krajcik
Publication date
12-11-2021
Publisher
Springer Netherlands
Published in
Journal of Science Education and Technology / Issue 2/2022
Print ISSN: 1059-0145
Electronic ISSN: 1573-1839
DOI
https://doi.org/10.1007/s10956-021-09948-7

Other articles of this Issue 2/2022

Journal of Science Education and Technology 2/2022 Go to the issue

Premium Partners