Skip to main content
Top

2025 | OriginalPaper | Chapter

Der „Schindlerhof“: Eine Marke für sich

Author : Nicole Kobjoll

Published in: Brand Leadership im Tourismus

Publisher: Springer Fachmedien Wiesbaden

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Zusammenfassung

Einzelkämpfer im Dschungel der Konzerne können nur dann an der Spitze überleben, wenn es ihnen gelingt, eine starke Marke zu sein. Über mehr als zwei Jahrzehnte sorgt die Marke Schindlerhof dafür, dass der Schindlerhof zu den bekanntesten und besten Tagungshotels im deutschsprachigen Raum zählt, was durch unzählige Auszeichnungen seit 1990 in den unterschiedlichsten Bereichen immer wieder eindrucksvoll unter Beweis gestellt wird.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology" gives you access to:

  • more than 102.000 books
  • more than 537 journals

from the following subject areas:

  • Automotive
  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Electrical Engineering + Electronics
  • Energy + Sustainability
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Mechanical Engineering + Materials
  • Insurance + Risk


Secure your knowledge advantage now!

Springer Professional "Business + Economics"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics" gives you access to:

  • more than 67.000 books
  • more than 340 journals

from the following specialised fileds:

  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Insurance + Risk



Secure your knowledge advantage now!

Metadata
Title
Der „Schindlerhof“: Eine Marke für sich
Author
Nicole Kobjoll
Copyright Year
2025
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-658-45540-8_23

Premium Partner