Skip to main content
Top
Published in:

01-12-2021 | IT

Die Zustimmung der Kunden erreichen

Author: Christian Kemper

Published in: Bankmagazin | Issue 12/2021

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

Eine Omni-Channel-Lösung kann Geldhäuser unterstützen, die ihre Allgemeinen Geschäftsbedingungen (AGB) anpassen und dies den Kunden kommunizieren müssen. Solche bislang meist manuellen und kostenintensiven Prozesse können künftig automatisiert ablaufen. …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology" gives you access to:

  • more than 102.000 books
  • more than 537 journals

from the following subject areas:

  • Automotive
  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Electrical Engineering + Electronics
  • Energy + Sustainability
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Mechanical Engineering + Materials
  • Insurance + Risk


Secure your knowledge advantage now!

BANKMAGAZIN

BANKMAGAZIN ist die größte, unabhängige Zeitschrift der Bankenbranche im deutschsprachigen Raum. Unabhängige und renommierte Experten berichten für Sie monatlich über die wichtigsten Themen aus der Bankenwelt: Unternehmensstrategie, Branchenentwicklung, Marketing, Vertrieb, Personal, IT, Finanzprodukte.

Springer Professional "Business + Economics"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics" gives you access to:

  • more than 67.000 books
  • more than 340 journals

from the following specialised fileds:

  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Insurance + Risk



Secure your knowledge advantage now!

Metadata
Title
Die Zustimmung der Kunden erreichen
Author
Christian Kemper
Publication date
01-12-2021
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden
Published in
Bankmagazin / Issue 12/2021
Print ISSN: 0944-3223
Electronic ISSN: 2192-8770
DOI
https://doi.org/10.1007/s35127-021-0841-9

Premium Partner