Skip to main content
Top

Erfolg im Vertrieb erfordert aktive Grenzgänger

  • 01-06-2025
  • Strategie & Management
Published in:

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

Vertriebsmitarbeiter arbeiten als Netzwerker an den Schnittstellen zwischen internen Funktionen und externen Kunden. Sie sollten aktiv internes Selling betreiben und den Wissenstransfer fördern, um die eigenen Unternehmensbereiche bestmöglich als Sales Enabler zu nutzen. …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology" gives you access to:

  • more than 102.000 books
  • more than 537 journals

from the following subject areas:

  • Automotive
  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Electrical Engineering + Electronics
  • Energy + Sustainability
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Mechanical Engineering + Materials
  • Insurance + Risk


Secure your knowledge advantage now!

Sales Excellence

Sales Excellence widmet sich lösungs- und anwendungsorientierten Konzepten, beleuchtet Entwicklungen und bietet Informationen zu Chancen und Herausforderungen im Vertrieb der Gegenwart und Zukunft. Jetzt kostenlos testen!

Springer Professional "Business + Economics"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics" gives you access to:

  • more than 67.000 books
  • more than 340 journals

from the following specialised fileds:

  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Insurance + Risk



Secure your knowledge advantage now!

Title
Erfolg im Vertrieb erfordert aktive Grenzgänger
Author
Dr. Jürgen Scherer
Publication date
01-06-2025
Publisher
Springer Fachmedien Wiesbaden
Published in
Sales Excellence / Issue 6/2025
Print ISSN: 2522-5960
Electronic ISSN: 2522-5979
DOI
https://doi.org/10.1007/s35141-025-2448-3