Skip to main content
main-content
Top

Hint

Swipe to navigate through the articles of this issue

01-06-2015 | Forum | Issue 2/2015

Cultural Studies of Science Education 2/2015

Exploring the notion of the paradoxical in Tang Wee Teo’s “paradoxical positionality”

Journal:
Cultural Studies of Science Education > Issue 2/2015
Author:
Jane L. Lehr
Important notes
Lead editor: M. Weinstein
This review essay addresses issues raised in Tang Wee Teo’s paper entitled: Inside versus outside the science classroom: examining the positionality of two female science teachers at the boundaries of science education. DOI: 10.​1007/​s11422-014-9581-4.

Without Abstract

Please log in to get access to this content

To get access to this content you need the following product:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 69.000 Bücher
  • über 500 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Umwelt
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Testen Sie jetzt 30 Tage kostenlos.

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 58.000 Bücher
  • über 300 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Testen Sie jetzt 30 Tage kostenlos.

Literature
About this article

Other articles of this Issue 2/2015

Cultural Studies of Science Education 2/2015 Go to the issue

Premium Partner

    Image Credits