Skip to main content
Top
Published in: Education and Information Technologies 1-2/2005

01-01-2005

Interaction and Collaboration Using an Intelligent Collaborative Learning Environment

Authors: Robert M. Aiken, Marie-Noelle Bessagnet, Judith Israel

Published in: Education and Information Technologies | Issue 1-2/2005

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Interaction and Collaboration Using an Intelligent Collaborative Learning Environment
Authors
Robert M. Aiken
Marie-Noelle Bessagnet
Judith Israel
Publication date
01-01-2005
Publisher
Kluwer Academic Publishers
Published in
Education and Information Technologies / Issue 1-2/2005
Print ISSN: 1360-2357
Electronic ISSN: 1573-7608
DOI
https://doi.org/10.1007/s10639-005-6748-3

Other articles of this Issue 1-2/2005

Education and Information Technologies 1-2/2005 Go to the issue

Editorial

Editorial

Premium Partner