Skip to main content
Top

2015 | OriginalPaper | Chapter

Success in Multichannel Retailing Using the Internet: an Exploratory Analysis

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

More retailers are now incorporating the Internet as a channel to their existing operations and becoming multichannel retailers. However, not all multichannel retailers are successful in their attempts and even some otherwise successful traditional retailers have failed to capitalize on the Internet as a retail channel.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Success in Multichannel Retailing Using the Internet: an Exploratory Analysis
Author
Lifan Yang
Copyright Year
2015
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-11797-3_195