Skip to main content
Top
Published in: Educational Research for Policy and Practice 3/2011

01-10-2011

The effects of teacher collaboration in Grade 9 Applied Mathematics

Authors: Gunawardena Egodawatte, Douglas McDougall, Dorian Stoilescu

Published in: Educational Research for Policy and Practice | Issue 3/2011

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
The effects of teacher collaboration in Grade 9 Applied Mathematics
Authors
Gunawardena Egodawatte
Douglas McDougall
Dorian Stoilescu
Publication date
01-10-2011
Publisher
Springer Netherlands
Published in
Educational Research for Policy and Practice / Issue 3/2011
Print ISSN: 1570-2081
Electronic ISSN: 1573-1723
DOI
https://doi.org/10.1007/s10671-011-9104-y

Other articles of this Issue 3/2011

Educational Research for Policy and Practice 3/2011 Go to the issue