Skip to main content
Top

2015 | OriginalPaper | Chapter

The Influence of Selected Factors on the Perceptions of Managers of Medium Business Firms Regarding Firms of Attorneys

Authors : M. Tait, M. Tait, S. M. van Eeden

Published in: Global Perspectives in Marketing for the 21st Century

Publisher: Springer International Publishing

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

The South African service provider is faced with an increasingly turbulent and complex competitive environment. Factors which impact specifically on the environment of service firms, include the growing importance of consumerism and a drastic increase in competition.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
The Influence of Selected Factors on the Perceptions of Managers of Medium Business Firms Regarding Firms of Attorneys
Authors
M. Tait
M. Tait
S. M. van Eeden
Copyright Year
2015
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-17356-6_43