Skip to main content
Top

2019 | OriginalPaper | Chapter

4. Wie Lernen heute funktioniert

Authors : Martina Nieswandt, Roland Geschwill, Volker Zimmermann

Published in: EdTech in Unternehmen

Publisher: Springer Fachmedien Wiesbaden

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Zusammenfassung

Durch Educational Technologies wird es erstmals möglich, klassische Bildungskonzepte umzusetzen: Jeder kann zukünftig selbstorganisiert nach seinen Bedürfnissen und Vorlieben lernen, zu jeder Zeit an jedem Ort. Kollaboratives Lernen ist leicht zu organisieren. Wir zeigen, wie lernen heute funktioniert und stellen moderne Lernmethoden am Arbeitsplatz vor.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics & Engineering + Technology" gives you access to:

  • more than 102.000 books
  • more than 537 journals

from the following subject areas:

  • Automotive
  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Electrical Engineering + Electronics
  • Energy + Sustainability
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Mechanical Engineering + Materials
  • Insurance + Risk


Secure your knowledge advantage now!

Springer Professional "Business + Economics"

Online-Abonnement

Springer Professional "Business + Economics" gives you access to:

  • more than 67.000 books
  • more than 340 journals

from the following specialised fileds:

  • Construction + Real Estate
  • Business IT + Informatics
  • Finance + Banking
  • Management + Leadership
  • Marketing + Sales
  • Insurance + Risk



Secure your knowledge advantage now!

Literature
This content is only visible if you are logged in and have the appropriate permissions.
Metadata
Title
Wie Lernen heute funktioniert
Authors
Martina Nieswandt
Roland Geschwill
Volker Zimmermann
Copyright Year
2019
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-658-26844-2_4

Premium Partner