Skip to main content

2009 | OriginalPaper | Buchkapitel

Excellence in sales is an issue for the entire company

verfasst von : Holger Dannenberg, Dirk Zupancic

Erschienen in: Excellence in Sales

Verlag: Gabler

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

Excellence in sales and customer management are not matters that solely concern sales employees. There is hardly a department that does not contribute towards the success of sales. The times are long past in which selling products and services was exclusively the task of the sales department. Today, there are numerous levels of contact that can have a considerable effect on sales success, between companies and customers outside sales. Thus every department and every employee within a company is directly or indirectly responsible for achieving

excellence in sales

(Briody 2007, p.36).

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Excellence in sales is an issue for the entire company
verfasst von
Holger Dannenberg
Dirk Zupancic
Copyright-Jahr
2009
Verlag
Gabler
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-8349-8782-2_3