Skip to main content

2007 | OriginalPaper | Buchkapitel

From Good to “Best of the Good”

verfasst von : Bradley K. Googins, Philip H. Mirvis, Steven A. Rochlin

Erschienen in: Beyond Good Company

Verlag: Palgrave Macmillan US

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

By almost any criterion or measure, Unilever is a “good” company. Its consumers, roughly 150 million a day worldwide, know the $50 billion global company, with operations in 150 countries, through its home-and-personal care brands such as Dove, Lifebuoy, Sunsilk, and Vaseline, or when sipping Lipton teas, preparing Knorr foods, pigging out with Ben & Jerry’s ice cream, or trimming down through Slim-Fast. In the world of corporate citizenship, Unilever is well known for its historic concern for employees and communities, for its environmental practices, and for its efforts to promote human welfare in developing countries.

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
From Good to “Best of the Good”
verfasst von
Bradley K. Googins
Philip H. Mirvis
Steven A. Rochlin
Copyright-Jahr
2007
Verlag
Palgrave Macmillan US
DOI
https://doi.org/10.1057/9780230609983_4