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2017 | OriginalPaper | Buchkapitel

10. Innovation in the Computer Game Industry in Iran

verfasst von : Siavosh Malekifar, Mahdi Omidi

Erschienen in: The Development of Science and Technology in Iran

Verlag: Palgrave Macmillan US

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Abstract

In recent years, the Iranian government has begun a systematic effort to make the computer game industry in Iran one of the drivers of the country’s social and economic development. This chapter discusses the development of the computer game industry in Iran and concludes that overzealous government policies to counter Western cultural influences in the Islamic Republic have worked as a constraining force for the full development of the industry.

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Literatur
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Metadaten
Titel
Innovation in the Computer Game Industry in Iran
verfasst von
Siavosh Malekifar
Mahdi Omidi
Copyright-Jahr
2017
DOI
https://doi.org/10.1057/978-1-137-57257-8_10

    Marktübersichten

    Die im Laufe eines Jahres in der „adhäsion“ veröffentlichten Marktübersichten helfen Anwendern verschiedenster Branchen, sich einen gezielten Überblick über Lieferantenangebote zu verschaffen.