Skip to main content
main-content

Zeitschrift

Journal of Science Education and Technology

Journal of Science Education and Technology 1/2013

Ausgabe 1/2013

Inhaltsverzeichnis ( 8 Artikel )

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

Effect of the 5E Model on Prospective Teachers’ Conceptual Understanding of Diffusion and Osmosis: A Mixed Method Approach

Hüseyin Artun, Bayram Coştu

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

Developing School-Scientist Partnerships: Lessons for Scientists from Forests-of-Life

Garry Falloon, Ann Trewern

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

The Impact of a Geospatial Technology-Supported Energy Curriculum on Middle School Students’ Science Achievement

Violet Kulo, Alec Bodzin

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

Measuring Model-Based High School Science Instruction: Development and Application of a Student Survey

Gavin W. Fulmer, Ling L. Liang

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

Science Teacher Efficacy and Extrinsic Factors Toward Professional Development Using Video Games in a Design-Based Research Model: The Next Generation of STEM Learning

Leonard A. Annetta, Wendy M. Frazier, Elizabeth Folta, Shawn Holmes, Richard Lamb, Meng-Tzu Cheng

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

A Case Study of the Alignment between Curriculum and Assessment in the New York State Earth Science Standards-Based System

Julie Contino

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

Designing a Web-Based Science Learning Environment for Model-Based Collaborative Inquiry

Daner Sun, Chee-Kit Looi

01.02.2013 | Ausgabe 1/2013

What Do We Mean by Cyberlearning: Characterizing a Socially Constructed Definition with Experts and Practitioners

Devlin B. Montfort, Shane Brown

Aktuelle Ausgaben

Premium Partner

    Marktübersichten

    Die im Laufe eines Jahres in der „adhäsion“ veröffentlichten Marktübersichten helfen Anwendern verschiedenster Branchen, sich einen gezielten Überblick über Lieferantenangebote zu verschaffen. 

    Bildnachweise