Skip to main content
Erschienen in: International Journal of Educational Technology in Higher Education 1/2015

Open Access 01.01.2015 | Special Section: Moocs: Game Changer or Passing Fad?

A Cluster Analysis of MOOC Stakeholder Perspectives

verfasst von: Ahmed Mohamed Fahmy Yousef, Mohamed Amine Chatti, Marold Wosnitza, Ulrik Schroeder

Erschienen in: International Journal of Educational Technology in Higher Education | Ausgabe 1/2015

loading …
download
DOWNLOAD
print
DRUCKEN
Metadaten
Titel
A Cluster Analysis of MOOC Stakeholder Perspectives
verfasst von
Ahmed Mohamed Fahmy Yousef
Mohamed Amine Chatti
Marold Wosnitza
Ulrik Schroeder
Publikationsdatum
01.01.2015
Verlag
Springer International Publishing
DOI
https://doi.org/10.7238/rusc.v12i1.2253

Weitere Artikel der Ausgabe 1/2015

International Journal of Educational Technology in Higher Education 1/2015 Zur Ausgabe

EditorialNotes

Editorial

Special Section: Moocs: Game Changer or Passing Fad?

La expansión del conocimiento en abierto: los MOOC