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Service Value

Aus der Redaktion

09.05.2018 | Kundenmanagement | Nachricht | Onlineartikel

Vom Schaden zum Service-Erlebnis

Wer den Schaden hat, braucht für den Spott nicht zu sorgen – oder erlebt ab sofort einen ganz besonderen Kundenservice. Zwei Versicherer haben sich Gedanken gemacht, wie sie im Schadenfall ihren Kunden das Leben erleichtern können.

21.03.2018 | Versicherungsvertrieb | Nachricht | Onlineartikel

Makler-Champions 2018: Wer den besten Service für Makler bietet

Und wieder ein neuer Rekord bei der Beteiligung an der Befragung: 2.257 Versicherungsmakler haben abgestimmt und die servicestärksten Versicherer, Maklerpools und -verbünde gewählt.

13.11.2017 | Kundensegmentierung | Im Fokus | Onlineartikel

Begehrte "Best Ager" sind wählerisch

Kunden zwischen 50 und 69 Jahren sind aus Markensicht im besten Alter. Denn die "Best-Ager" kaufen gerne auch mal höherpreisige Ware, wenn diese ihren hohen Ansprüchen genügt. Diese Kriterien müssen Marken erfüllen, um zu begeistern.

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15.05.2018 | Original Paper

Study of site suitability assessment of regional wind resources development based on multi-criteria decision

This paper proposed an evaluation method based on Ordered Weighted Average (OWA) and Geographic Information System (GIS) to evaluate the suitability of the development of wind energy resources. An evaluation index system was established on the …

12.05.2018 | Original Article

Continuous usage intention of Internet banking: a commitment-trust model

With the rapid explosion of the online technology, Internet Banking (IB) has been prevalent in recent years and attracts much research attention. Although intensive studies have investigated the determinants of users’ initial acceptance of IB …

01.05.2018 | Branche | Ausgabe 5/2018

Wer den höchsten Servicewert für Makler bietet

Die „Makler-Champions 2018“ wurden von Versicherungsmagazin in Zusammen-arbeit mit Service Value im achten Jahr in Folge gekürt. Entscheidend für die Rankings ist der Servicewert der Versicherer aus Maklersicht. 2.257 Maklerstimmen wurden dazu …

03.04.2018

Measuring e-service quality and its importance to customer satisfaction and loyalty: an empirical study in a telecom setting

The important influence of e-service quality (e-SQ) on customer satisfaction and loyalty has been demonstrated in many contexts, but has not been examined in telecom settings yet. The current study aimed to construct a measurement scale for e-SQ …

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2019 | OriginalPaper | Buchkapitel

The Review of River Health Assessment in China

This paper makes a systematic overview of the development process of evaluation on China river health growing out of nothing and summarizes the explanations of the river health concept made by famous experts and scholars in China to obtain the …

2018 | OriginalPaper | Buchkapitel

Recent Streams of Digital Manufacturing, Its Emerging Trend and Future Directions for SME in Japan

Small and Medium Enterprises (SME) in Japan has been suffered from the global competition that comes up from manufacturing commoditization as well as from the dissolution of existing affiliation system known as “vertical integration” and …

2018 | OriginalPaper | Buchkapitel

Conceptual Model of Outcomes of Perceived Fair Insurance Services

Due to intense competition and the emergence of new insurance companies at the Slovenian market, insurance services are becoming increasingly complex, while sales activity by insurance companies is becoming more marketing-oriented at the same …

2018 | OriginalPaper | Buchkapitel

Awards and Assessments

This chapter provides insights for preparing an application for Dubai Quality Award. Dubai Quality initiated in 1992 for business sector of UAE, it is global award today. UAE organizations particularly who are multinational organizations can also …

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