Skip to main content
main-content

Über dieses Buch

Marketing practices have fundamentally changed over the past decade. This book documents the nature of these changes, examines their impact on marketeers and marketing, explains the results of a major international study into the changing nature of contemporary marketing practices, assesses their implications for marketing and marketeers and provides guidance for those who are implementing change processes to improve value creation capabilities.

Inhaltsverzeichnis

Frontmatter

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Introduction

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 1. Understanding Business Today

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 2. Explanations of Marketing: Evolving, Changing or Competing?

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 3. The New Business Reality

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 4. Growth and Value

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 5. Finding and Creating Advantage

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 6. Organizational Transformation

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 7. Contemporary Marketing Practice and the Five Changes Challenge

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 8. Pluralism in Marketing Practice

Richard Brookes, Roger Palmer

2004 | OriginalPaper | Buchkapitel

Chapter 9. The Future of Marketing

Richard Brookes, Roger Palmer

Backmatter

Weitere Informationen

BranchenIndex Online

Die B2B-Firmensuche für Industrie und Wirtschaft: Kostenfrei in Firmenprofilen nach Lieferanten, Herstellern, Dienstleistern und Händlern recherchieren.

Whitepaper

- ANZEIGE -

Die Corporate Supply Strategy bei Phoenix Contact GmbH & Co. KG

Lesen Sie am Beispiel von Phoenix Contact, wie der Einkauf in einem weltweit agierenden Industrieunternehmen mit dezentralen Einkaufsstrukturen mit der 15M-Architektur der Supply-Strategie strategisch ausgerichtet werden kann.
Jetzt gratis downloaden!

Bildnachweise