Skip to main content
Erschienen in: Journal of Business Economics 6/2014

01.08.2014 | Erratum

Erratum to: A guideline for designing experimental studies in marketing research and a critical discussion of selected problem areas

verfasst von: Nicole Koschate-Fischer, Stephen Schandelmeier

Erschienen in: Journal of Business Economics | Ausgabe 6/2014

Einloggen

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

Excerpt

Figure 3 of the original article was incorrectly translated. It was supposed to be “one-factor analysis of (co-)variance” (instead of “univariate analysis of (co-)variance”) and “multi-factor analysis of (co-)variance” (instead of “multivariate analysis of (co-)variance”). …

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Journal of Business Economics

From January 2013, the Zeitschrift für Betriebswirtschaft (ZfB) is published in English under the title Journal of Business Economics (JBE). The Journal of Business Economics (JBE) aims at encouraging theoretical and applied research in the field of business economics and business administration, promoting the exchange of ideas between science and practice.

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Erratum to: A guideline for designing experimental studies in marketing research and a critical discussion of selected problem areas
verfasst von
Nicole Koschate-Fischer
Stephen Schandelmeier
Publikationsdatum
01.08.2014
Verlag
Springer Berlin Heidelberg
Erschienen in
Journal of Business Economics / Ausgabe 6/2014
Print ISSN: 0044-2372
Elektronische ISSN: 1861-8928
DOI
https://doi.org/10.1007/s11573-014-0736-2

Weitere Artikel der Ausgabe 6/2014

Journal of Business Economics 6/2014 Zur Ausgabe