Skip to main content
Top

2021 | OriginalPaper | Chapter

3. Study 2: Effects of Perceived Offline-Online and Online-Offline Channel Integration Services

Author : Amelie Winters

Published in: Omni-Channel Retailing

Publisher: Springer Fachmedien Wiesbaden

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Abstract

Firms use channel integration services, i.e., technology-based solutions that allow customers to execute different interactive activities across physical and online channels, to provide consumers a seamless experience. These services provide consumers knowledge about and ease of access to a channel, i.e.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Study 2: Effects of Perceived Offline-Online and Online-Offline Channel Integration Services
Author
Amelie Winters
Copyright Year
2021
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-658-34707-9_3