Skip to main content
Top

2016 | OriginalPaper | Chapter

CIALCO: Alternative Marketing Channels

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Abstract

This research uses data mining techniques to establish data predicting consumption of products that are grown in areas of the Andean region of Ecuador by relatives and marketed in alternative circuits that prevent intermediary called Cialcos to improve their income groups.

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Literature
1.
go back to reference Hidalgo, F., Lacroix, P., Roman, P. (eds.): Comercialización y Soberanía Alimentaria. Taller Gráfico, Quito (2013) Hidalgo, F., Lacroix, P., Roman, P. (eds.): Comercialización y Soberanía Alimentaria. Taller Gráfico, Quito (2013)
2.
go back to reference Heifer International: La agroecología está presente. Fundación Heifer Ecuador, Quito (2014) Heifer International: La agroecología está presente. Fundación Heifer Ecuador, Quito (2014)
5.
go back to reference Pérez, J. L.: La Estadística: Una orquesta hecha instrumento Curso de Estadística. From analisis-de-series-temporales, 15 de 01 de 2016 Pérez, J. L.: La Estadística: Una orquesta hecha instrumento Curso de Estadística. From analisis-de-series-temporales, 15 de 01 de 2016
Metadata
Title
CIALCO: Alternative Marketing Channels
Authors
Washington R. Padilla
H. Jesús García
Copyright Year
2016
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-39387-2_26

Premium Partner