Skip to main content
Top
Published in: Education and Information Technologies 4/2018

07-06-2018

Editorial for EAIT Issue 4, 2018

Author: Arthur Tatnall

Published in: Education and Information Technologies | Issue 4/2018

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

In this July issue of the journal of Education and Information Technologies (EAIT) we have articles from researchers in Iran, South Korea, Australia, Croatia, USA, Denmark, Finland, Turkey, South Africa, India and Greece. …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Editorial for EAIT Issue 4, 2018
Author
Arthur Tatnall
Publication date
07-06-2018
Publisher
Springer US
Published in
Education and Information Technologies / Issue 4/2018
Print ISSN: 1360-2357
Electronic ISSN: 1573-7608
DOI
https://doi.org/10.1007/s10639-018-9751-1

Other articles of this Issue 4/2018

Education and Information Technologies 4/2018 Go to the issue

Premium Partner