Skip to main content
Top
Published in: Journal of Science Education and Technology 1/2016

13-10-2015 | Erratum

Erratum to: Effect of 5E Teaching Model on Student Teachers’ Understanding of Weightlessness

Authors: Güner Tural, Ali Rıza Akdeniz, Nedim Alev

Published in: Journal of Science Education and Technology | Issue 1/2016

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

Unfortunately, there is a conversion error in Table 1 of the original publication. The corrected Table 1 is given below.
Table 1
Weight definitions (reproduced from Galili 1995)
https://static-content.springer.com/image/art%3A10.1007%2Fs10956-015-9583-3/MediaObjects/10956_2015_9583_Tab1_HTML.gif

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Erratum to: Effect of 5E Teaching Model on Student Teachers’ Understanding of Weightlessness
Authors
Güner Tural
Ali Rıza Akdeniz
Nedim Alev
Publication date
13-10-2015
Publisher
Springer Netherlands
Published in
Journal of Science Education and Technology / Issue 1/2016
Print ISSN: 1059-0145
Electronic ISSN: 1573-1839
DOI
https://doi.org/10.1007/s10956-015-9583-3

Other articles of this Issue 1/2016

Journal of Science Education and Technology 1/2016 Go to the issue

Premium Partners