Skip to main content
Top
Published in: Learning Environments Research 3/2005

01-11-2005

Relating Pre-Service Teachers' Approaches to Learning and Preferences for Constructivist Learning Environments

Authors: Peter Van Petegem, Vincent Donche, Jan Vanhoof

Published in: Learning Environments Research | Issue 3/2005

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Relating Pre-Service Teachers' Approaches to Learning and Preferences for Constructivist Learning Environments
Authors
Peter Van Petegem
Vincent Donche
Jan Vanhoof
Publication date
01-11-2005
Publisher
Kluwer Academic Publishers
Published in
Learning Environments Research / Issue 3/2005
Print ISSN: 1387-1579
Electronic ISSN: 1573-1855
DOI
https://doi.org/10.1007/s10984-005-1564-7

Other articles of this Issue 3/2005

Learning Environments Research 3/2005 Go to the issue