Skip to main content
Top
Published in: Journal of Science Education and Technology 1/2006

01-03-2006

The Effect of Cooperative Learning Approach Based on Conceptual Change Condition on Students' Understanding of Chemical Equilibrium Concepts

Authors: İbrahim Bilgin, Ömer Geban

Published in: Journal of Science Education and Technology | Issue 1/2006

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
The Effect of Cooperative Learning Approach Based on Conceptual Change Condition on Students' Understanding of Chemical Equilibrium Concepts
Authors
İbrahim Bilgin
Ömer Geban
Publication date
01-03-2006
Publisher
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Published in
Journal of Science Education and Technology / Issue 1/2006
Print ISSN: 1059-0145
Electronic ISSN: 1573-1839
DOI
https://doi.org/10.1007/s10956-006-0354-z

Other articles of this Issue 1/2006

Journal of Science Education and Technology 1/2006 Go to the issue

Premium Partners