Skip to main content
Top
Published in: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning 2-3/2007

01-09-2007

Using graphical tools in a phased activity for enhancing dialogical skills: An example with Digalo

Authors: Nathalie Muller Mirza, Valérie Tartas, Anne-Nelly Perret-Clermont, Jean-François de Pietro

Published in: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning | Issue 2-3/2007

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Using graphical tools in a phased activity for enhancing dialogical skills: An example with Digalo
Authors
Nathalie Muller Mirza
Valérie Tartas
Anne-Nelly Perret-Clermont
Jean-François de Pietro
Publication date
01-09-2007
Publisher
Springer US
Published in
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning / Issue 2-3/2007
Print ISSN: 1556-1607
Electronic ISSN: 1556-1615
DOI
https://doi.org/10.1007/s11412-007-9021-5

Other articles of this Issue 2-3/2007

International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning 2-3/2007 Go to the issue

Premium Partner