Skip to main content
Top
Published in: Technology, Knowledge and Learning 2/2019

02-05-2019 | Publisher Correction

Correction to: Implementation and Assessment Methodologies of Teachers’ Training Courses for STEM Activities

Authors: D. Scaradozzi, L. Screpanti, L. Cesaretti, M. Storti, E. Mazzieri

Published in: Technology, Knowledge and Learning | Issue 2/2019

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

The article listed above was initially published with incorrect copyright information. …

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 390 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Maschinenbau + Werkstoffe




 

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Correction to: Implementation and Assessment Methodologies of Teachers’ Training Courses for STEM Activities
Authors
D. Scaradozzi
L. Screpanti
L. Cesaretti
M. Storti
E. Mazzieri
Publication date
02-05-2019
Publisher
Springer Netherlands
Published in
Technology, Knowledge and Learning / Issue 2/2019
Print ISSN: 2211-1662
Electronic ISSN: 2211-1670
DOI
https://doi.org/10.1007/s10758-019-09406-9

Other articles of this Issue 2/2019

Technology, Knowledge and Learning 2/2019 Go to the issue

Premium Partners