Skip to main content
Top
Published in: Educational Assessment, Evaluation and Accountability 4/2015

21-05-2015 | Erratum

Erratum to: Student perception of assessment practices: towards ‘no loser’ classrooms for all students in the ethnic minority schools in Hong Kong

Authors: Ming-Tak Hue, Chi-Hung Leung, Kerry John Kennedy

Published in: Educational Assessment, Evaluation and Accountability | Issue 4/2015

Log in

Activate our intelligent search to find suitable subject content or patents.

search-config
loading …

Excerpt

Erratum to: Educ Asse Eval Acc

Dont have a licence yet? Then find out more about our products and how to get one now:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadata
Title
Erratum to: Student perception of assessment practices: towards ‘no loser’ classrooms for all students in the ethnic minority schools in Hong Kong
Authors
Ming-Tak Hue
Chi-Hung Leung
Kerry John Kennedy
Publication date
21-05-2015
Publisher
Springer Netherlands
Published in
Educational Assessment, Evaluation and Accountability / Issue 4/2015
Print ISSN: 1874-8597
Electronic ISSN: 1874-8600
DOI
https://doi.org/10.1007/s11092-015-9219-4

Other articles of this Issue 4/2015

Educational Assessment, Evaluation and Accountability 4/2015 Go to the issue

EditorialNotes

Editorial