Skip to main content

2008 | OriginalPaper | Buchkapitel

Culture as a Weapon of Mass Construction

verfasst von : Ian P. Buckingham

Erschienen in: Brand Engagement

Verlag: Palgrave Macmillan UK

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

It’s halfway through the vision launch for the Top 500. A faceless someone at the podium has just quoted Virgin’s Richard Branson saying words to the effect of “a business has to be fun and involving if it’s going to bring out your creativity.” Pretty ironic given that Everyman’s struggling to keep his eyes open.“I guess this means I’ve made it though,” he sighs to himself during one of the many zoning out sessions he lapses into during the day’s proceedings. “At least one aspect of today has been particularly useful,” he reflects, “I’ve managed to spend quality time with my team at last, even though most of it’s been over breakfast and dinner.”

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Culture as a Weapon of Mass Construction
verfasst von
Ian P. Buckingham
Copyright-Jahr
2008
Verlag
Palgrave Macmillan UK
DOI
https://doi.org/10.1057/9780230579507_5