Skip to main content

2006 | OriginalPaper | Buchkapitel

The Challenge for NoFear Employees

verfasst von : Pilar Jericó

Erschienen in: No Fear

Verlag: Palgrave Macmillan UK

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

John the Fearless really did exist. He was duke of Burgundy (1371–1419), and the son of Philip the Bold (a courage-filled family indeed). He earned his sobriquet on the battlefields of the One Hundred Year War, during which he conquered Paris in 1418. But rather than for his historical feats, John the Fearless is best known as the main character in a favorite tale by the Brothers Grimm. The story is of a young man who sets out in search of fear because he does not know it. But until he marries the princess, becomes the master of the palace, and looks set to live happily ever after, he does not feel the threat of losing what he has … and that is

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
The Challenge for NoFear Employees
verfasst von
Pilar Jericó
Copyright-Jahr
2006
Verlag
Palgrave Macmillan UK
DOI
https://doi.org/10.1007/978-0-230-23366-9_5

Premium Partner