Skip to main content
main-content

Tipp

Weitere Artikel dieser Ausgabe durch Wischen aufrufen

Erschienen in: International Journal of Automotive Technology 2/2016

01.04.2016

Application of a modified thermostatic control strategy to parallel mild HEV for improving fuel economy in urban driving conditions

verfasst von: D. B. Jung, S. W. Cho, S. J. Park, K. D. Min

Erschienen in: International Journal of Automotive Technology | Ausgabe 2/2016

Einloggen, um Zugang zu erhalten
share
TEILEN
Metadaten
Titel
Application of a modified thermostatic control strategy to parallel mild HEV for improving fuel economy in urban driving conditions
verfasst von
D. B. Jung
S. W. Cho
S. J. Park
K. D. Min
Publikationsdatum
01.04.2016
Verlag
The Korean Society of Automotive Engineers
Erschienen in
International Journal of Automotive Technology / Ausgabe 2/2016
Print ISSN: 1229-9138
Elektronische ISSN: 1976-3832
DOI
https://doi.org/10.1007/s12239-016-0034-9

Weitere Artikel der Ausgabe 2/2016

International Journal of Automotive Technology 2/2016 Zur Ausgabe

Stellenausschreibungen

Anzeige

Premium Partner