Skip to main content
Erschienen in: Educational Assessment, Evaluation and Accountability 3/2014

01.08.2014

Editorial

verfasst von: Karen Edge

Erschienen in: Educational Assessment, Evaluation and Accountability | Ausgabe 3/2014

Einloggen

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

Excerpt

In the UK and North America, schools are on summer holiday. In most jurisdictions, this means that leaders, teachers, and students are out of school on a well-deserved break before gearing up for the start of the 2014–15 academic year. However, even while most schools remain quiet, the continuous public and media-fuelled discussion about assessment, the quality of schools, and international comparisons drones on. The topics of debate range from the redesign of student assessments underway in England to the ongoing discussions about the design and implications of different teacher and student assessment strategies across North America. It is difficult, even during our supposed school holiday, to escape the topic of assessment. …

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Editorial
verfasst von
Karen Edge
Publikationsdatum
01.08.2014
Verlag
Springer Netherlands
Erschienen in
Educational Assessment, Evaluation and Accountability / Ausgabe 3/2014
Print ISSN: 1874-8597
Elektronische ISSN: 1874-8600
DOI
https://doi.org/10.1007/s11092-014-9199-9

Weitere Artikel der Ausgabe 3/2014

Educational Assessment, Evaluation and Accountability 3/2014 Zur Ausgabe

Premium Partner