Skip to main content
Erschienen in: Journal of Science Teacher Education 7/2012

01.11.2012

Letter from the Editor of the Elementary Science Education Issues of JSTE

Erschienen in: Journal of Science Teacher Education | Ausgabe 7/2012

Einloggen

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

Excerpt

Welcome to the November Elementary Science Education (ESE) issue of the Journal of Science Teacher Education (JSTE). Formerly Journal of Elementary Science Education, the journal was officially merged with JSTE in 2010 when I took over as editor. Since that time, ESE has been published as two stand-alone issues yearly (No. 2 and 7), and we have received a steady flow of submissions related to elementary science education (68 in 2011, and 63 already as of October 2012). A special thank you to all the editorial review board members who have worked with us through that transition; the thoughtfulness of their reviews has helped ensure the high quality of manuscripts selected for inclusion in these issues. …

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Letter from the Editor of the Elementary Science Education Issues of JSTE
Publikationsdatum
01.11.2012
Erschienen in
Journal of Science Teacher Education / Ausgabe 7/2012
Print ISSN: 1046-560X
Elektronische ISSN: 1573-1847
DOI
https://doi.org/10.1007/s10972-012-9321-0

Weitere Artikel der Ausgabe 7/2012

Journal of Science Teacher Education 7/2012 Zur Ausgabe

Premium Partner