Skip to main content

2016 | OriginalPaper | Buchkapitel

Contemporary E-Commerce Sites: Perceived Value of Netflix Self-Service App

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

Abstract

The main goal of this study was to respond to the call by self-service technology (SST) researchers to investigate consumer evaluation of SST value in a unique context. The self-service app context is relevant in our modern-day contemporary e-commerce society where consumers increasingly rely on apps to make consumption decisions. For instance the video streaming service from Netflix’s self-service app is a global network phenomenon, according to tech analysts on Wall Street

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Contemporary E-Commerce Sites: Perceived Value of Netflix Self-Service App
verfasst von
Adesegun Oyedele
Copyright-Jahr
2016
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-319-26647-3_178