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Erschienen in: Marketing Letters 3-4/2005

01.12.2005

Economics, Psychology, and Social Dynamics of Consumer Bidding in Auctions

verfasst von: Amar Cheema, Peter T. L. Popkowski Leszczyc, Rajesh Bagchi, Richard P. Bagozzi, James C. Cox, Utpal M. Dholakia, Eric A. Greenleaf, Amit Pazgal, Michael H. Rothkopf, Michael Shen, Shyam Sunder, Robert Zeithammer

Erschienen in: Marketing Letters | Ausgabe 3-4/2005

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Metadaten
Titel
Economics, Psychology, and Social Dynamics of Consumer Bidding in Auctions
verfasst von
Amar Cheema
Peter T. L. Popkowski Leszczyc
Rajesh Bagchi
Richard P. Bagozzi
James C. Cox
Utpal M. Dholakia
Eric A. Greenleaf
Amit Pazgal
Michael H. Rothkopf
Michael Shen
Shyam Sunder
Robert Zeithammer
Publikationsdatum
01.12.2005
Verlag
Kluwer Academic Publishers
Erschienen in
Marketing Letters / Ausgabe 3-4/2005
Print ISSN: 0923-0645
Elektronische ISSN: 1573-059X
DOI
https://doi.org/10.1007/s11002-005-5901-5

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