Skip to main content

2015 | OriginalPaper | Buchkapitel

Investigation: Generating Ideas

verfasst von : Tim Baker

Erschienen in: The New Influencing Toolkit

Verlag: Palgrave Macmillan UK

Aktivieren Sie unsere intelligente Suche, um passende Fachinhalte oder Patente zu finden.

search-config
loading …

This chapter covers some tools in the second of the four investigation capabilities: generating ideas. Generating ideas in this context means coming up with specific recommendations that are practical and supported by data. You can conduct a thorough investigation but then fail to capitalize on the evidence. Conversely, you can generate an idea but not be able to back it up with evidence. When it comes to influencing using the investigation strategy, gathering evidence and generating ideas go hand-in-hand.

Sie haben noch keine Lizenz? Dann Informieren Sie sich jetzt über unsere Produkte:

Springer Professional "Wirtschaft+Technik"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft+Technik" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 102.000 Bücher
  • über 537 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Automobil + Motoren
  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Elektrotechnik + Elektronik
  • Energie + Nachhaltigkeit
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Maschinenbau + Werkstoffe
  • Versicherung + Risiko

Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Springer Professional "Wirtschaft"

Online-Abonnement

Mit Springer Professional "Wirtschaft" erhalten Sie Zugriff auf:

  • über 67.000 Bücher
  • über 340 Zeitschriften

aus folgenden Fachgebieten:

  • Bauwesen + Immobilien
  • Business IT + Informatik
  • Finance + Banking
  • Management + Führung
  • Marketing + Vertrieb
  • Versicherung + Risiko




Jetzt Wissensvorsprung sichern!

Metadaten
Titel
Investigation: Generating Ideas
verfasst von
Tim Baker
Copyright-Jahr
2015
Verlag
Palgrave Macmillan UK
DOI
https://doi.org/10.1057/9781137470164_15

Premium Partner