Skip to main content

Journal of Science Education and Technology

Ausgabe 5/2023

Inhalt (10 Artikel)

Evaluating Digital Literacy of Pre-service Chemistry Teachers: Multidimensional Rasch Analysis

Hairida Hairida, Csapó Benő, Soeharto Soeharto, Charalambous Charalambos, Rahmat Rasmawan, Martono Martono, Fitria Arifiyanti, Atiek Winarti, Eny Enawaty

Outcomes of Early Adopters Implementing the Flipped Classroom Approach in Undergraduate STEM Courses

Robert Idsardi, Ivy Friedly, Jennifer Mancinelli, Natasha Usai, Luis F. Matos

Open Access

A Meta-Analysis to Gauge the Effectiveness of STEM Informal Project-Based Learning: Investigating the Potential Moderator Variables

Malavika Santhosh, Hafsa Farooqi, Mohammad Ammar, Nitha Siby, Jolly Bhadra, Noora J. Al-Thani, Abdellatif Sellami, Noshin Fatima, Zubair Ahmad

Multimedia-Aided Technologies for Effective Learning of Quantum Physics at the University Level

Pascasie Nyirahabimana, Evariste Minani, Mathias Nduwingoma, Imelda Kemeza

    Marktübersichten

    Die im Laufe eines Jahres in der „adhäsion“ veröffentlichten Marktübersichten helfen Anwendern verschiedenster Branchen, sich einen gezielten Überblick über Lieferantenangebote zu verschaffen.