Skip to main content

Technology, Knowledge and Learning

Ausgabe 3/2020

Inhalt (12 Artikel)

Multiple Agent Designs in Conversational Intelligent Tutoring Systems

Anne Lippert, Keith Shubeck, Brent Morgan, Andrew Hampton, Arthur Graesser

Implementing Bring Your Own Device (BYOD) Model in Flipped Learning: Advantages and Challenges

Pınar Nuhoğlu Kibar, Abdullah Yasin Gündüz, Buket Akkoyunlu

Original research

Unpacking the Inherent Design Principles of Mobile Microlearning

Isa Jahnke, Yen-Mei Lee, Minh Pham, Hao He, Linda Austin

Original research

Tablets, Plants, and Primary School Students: A Study

Emmanuel Fokides, Penelope Atsikpasi, Dorothea Karageorgou

Original research

A Study on the Actual Use of Digital Competence in the Practicum of Education Degree

Francisco D. Guillén-Gámez, Mª José Mayorga-Fernández, Francisco J. Álvarez-García

Original research

Online Project-Based Learning and Formative Assessment

Punyapat Chanpet, Komkrit Chomsuwan, Elizabeth Murphy

    Marktübersichten

    Die im Laufe eines Jahres in der „adhäsion“ veröffentlichten Marktübersichten helfen Anwendern verschiedenster Branchen, sich einen gezielten Überblick über Lieferantenangebote zu verschaffen.